SkyNet SILVER

W cenę montażu wliczone jest:

Profesjonalna instalacja montaż aktywacja

Antena Nano Station Loco M5

Kabel FTP Kat.5e z żelem 20m

Dodatkowo przy montażu oferujemy

na życzenie klienta montaż i instalacje:

Uchwyt S-10 w cenie 20zł

Uchwyt Bracket w cenie 20zł

Router TP-LINK TL-WR940N w cenie 120zł

Wzmacniacz sygnału TP-LINK TL-WA850RE

w cenie 99zł

 

Najtaniej na rynku

UWAGA PROMOCJA!

Szybkość pobierania/wysyłania

Download
predkość pobierania
 20 Mb/s
Upload
prędkość wysyłania
 4 Mb/s

Bez limitów

pobierania i wysyłania

STAŁA SZYBKOŚĆ
24h na dobę

Cena abonamentu

w umowie 24-mc

49 zł/mc

 

Bez Umowy - Aktywacja 280zł

Umowa 24mc - Aktywacja 149zł

 

Taryfa bierze udział w promocji

Co trzeci rok internetu Gratis

Szybki serwis

Internet nie działa wykonaj trzy kroki by znów wszystko śmigało :) 

Jeśli w prawym dolnym rogu ekrany pojawi się ikonka, a wraz z nią komunikat „brak dostępu do sieci” (po najechaniu kursorem) – mamy problem z dostępem do Internetu. Klikając w nią często pojawia się opcja „Diagnostyka sieci”, która często rozwiązuje problem. Jakie są najczęstsze przyczyny problemu? Awaria wina sprzętu, na którym serfujemy po sieci, routera, który rozsyła sygnał albo problem techniczny operatora. Kliknięcie w tę opcję pozwala często naprawić usterkę samodzielnie, np. poprzez ponowne połączenie się z Internetem albo zresetowanie karty sieciowej znajdującej się w urządzeniu. Czasami błąd znika po zrestartowaniu komputera. Choć wydaje się to proste, nie zawsze jest to wykonywane, ponieważ wtedy przywracane są poprzednie ustawienia sprzętu.


Co zrobić po restarcie?

Jeśli po restarcie systemu Internetu nie ma nadal, warto sprawdzić, czy sieć dostępna jest na innych urządzeniach, takich jak smartfon czy drugi komputer. Jeśli tak, oznacza to, że wina leży w działaniu konkretnego sprzętu. Można jeszcze raz przeprowadzić diagnostykę sieci. Jeżeli się nie powiedzie, warto oddać sprzęt w ręce fachowca, który usunie błąd. Jeśli Internet nie działa na innych urządzeniach, wina może leżeć po stronie routera. Sprawdź, czy diody na nim są włączone. Nie muszą świecić się wszystkie, mogą one mieć różne oznaczenie i podpisy. Najważniejsze, aby włączone było zasilanie, sieć oraz przesyłanie danych. Jeśli router działa, czasami wystarczy go zresetować, np. poprzez odłączenie od niego zasilania, odczekaniu minuty, a następnie ponownego włączenia.

Problem routera

Jeśli ponowne uruchomienie nie przyniosło rezultatu, należy sprawdzić, czy routera nie wypięły się kable. Odwróć urządzenie i zobacz te znajdujące się z tyłu. Kabel od Internetu jest charakterystyczny, bowiem posiada przezroczystą plastikową obudowę z wypustką, którą po wciśnięciu łatwiej jest wyciągnąć z portu. Postaraj się docisnąć kabel i sprawdzić, czy Internet działa. Jeśli nie, przełóż go do innego wejścia. Portów w urządzeniu może być kilka. Te od sieci zazwyczaj są oznaczone kolorem szarym albo mają taką samą barwę jak obudowa urządzenia.


Ostatnia deska ratunku
Ostatnią rzeczą, którą można zrobić w wypadku braku Internetu, to podłączenie komputera bezpośrednio do kabla internetowego. Jeśli sieć działa to znak, że mamy do czynienia z awarią routerem. Rozwiązaniem może być naprawa albo wymiana sprzętu na nowy. Jeśli po podłączeniu kabla Internetu dalej nie ma, oznacza to problem ze strony dostawcy. Należy wtedy skonsultować się z operatorem, który powinien szybko rozwiązać awarię.

ZGŁOS AWARIĘ DO NASZEGO

BIURA OBSŁUGI TECHNICZNEJ

tel. 503 06 06 40

tel. 17 2218 877

lub meilowo na

serwis@internetnajtaniej.pl

 

Jeśli w prawym dolnym rogu ekrany pojawi się ikonka, a wraz z nią komunikat „brak dostępu do sieci” (po najechaniu kursorem) – mamy problem z dostępem do Internetu. Klikając w nią często pojawia się opcja „Diagnostyka sieci”, która często rozwiązuje problem. Jakie są najczęstsze przyczyny problemu? Awaria wina sprzętu, na którym serfujemy po sieci, routera, który rozsyła sygnał albo problem techniczny operatora. Kliknięcie w tę opcję pozwala często naprawić usterkę samodzielnie, np. poprzez ponowne połączenie się z Internetem albo zresetowanie karty sieciowej znajdującej się w urządzeniu. Czasami błąd znika po zrestartowaniu komputera. Choć wydaje się to proste, nie zawsze jest to wykonywane, ponieważ wtedy przywracane są poprzednie ustawienia sprzętu.

Czytaj więcej na https://porady.interia.pl/komputery/news-jak-sprawdzic-dlaczego-nie-dziala-internet,nId,4905298#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Jeśli w prawym dolnym rogu ekrany pojawi się ikonka, a wraz z nią komunikat „brak dostępu do sieci” (po najechaniu kursorem) – mamy problem z dostępem do Internetu. Klikając w nią często pojawia się opcja „Diagnostyka sieci”, która często rozwiązuje problem. Jakie są najczęstsze przyczyny problemu? Awaria wina sprzętu, na którym serfujemy po sieci, routera, który rozsyła sygnał albo problem techniczny operatora. Kliknięcie w tę opcję pozwala często naprawić usterkę samodzielnie, np. poprzez ponowne połączenie się z Internetem albo zresetowanie karty sieciowej znajdującej się w urządzeniu. Czasami błąd znika po zrestartowaniu komputera. Choć wydaje się to proste, nie zawsze jest to wykonywane, ponieważ wtedy przywracane są poprzednie ustawienia sprzętu.

Czytaj więcej na https://porady.interia.pl/komputery/news-jak-sprawdzic-dlaczego-nie-dziala-internet,nId,4905298#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Jeśli w prawym dolnym rogu ekrany pojawi się ikonka, a wraz z nią komunikat „brak dostępu do sieci” (po najechaniu kursorem) – mamy problem z dostępem do Internetu. Klikając w nią często pojawia się opcja „Diagnostyka sieci”, która często rozwiązuje problem. Jakie są najczęstsze przyczyny problemu? Awaria wina sprzętu, na którym serfujemy po sieci, routera, który rozsyła sygnał albo problem techniczny operatora. Kliknięcie w tę opcję pozwala często naprawić usterkę samodzielnie, np. poprzez ponowne połączenie się z Internetem albo zresetowanie karty sieciowej znajdującej się w urządzeniu. Czasami błąd znika po zrestartowaniu komputera. Choć wydaje się to proste, nie zawsze jest to wykonywane, ponieważ wtedy przywracane są poprzednie ustawienia sprzętu.

Czytaj więcej na https://porady.interia.pl/komputery/news-jak-sprawdzic-dlaczego-nie-dziala-internet,nId,4905298#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Jeśli w prawym dolnym rogu ekrany pojawi się ikonka, a wraz z nią komunikat „brak dostępu do sieci” (po najechaniu kursorem) – mamy problem z dostępem do Internetu. Klikając w nią często pojawia się opcja „Diagnostyka sieci”, która często rozwiązuje problem. Jakie są najczęstsze przyczyny problemu? Awaria wina sprzętu, na którym serfujemy po sieci, routera, który rozsyła sygnał albo problem techniczny operatora. Kliknięcie w tę opcję pozwala często naprawić usterkę samodzielnie, np. poprzez ponowne połączenie się z Internetem albo zresetowanie karty sieciowej znajdującej się w urządzeniu. Czasami błąd znika po zrestartowaniu komputera. Choć wydaje się to proste, nie zawsze jest to wykonywane, ponieważ wtedy przywracane są poprzednie ustawienia sprzętu.

Czytaj więcej na https://porady.interia.pl/komputery/news-jak-sprawdzic-dlaczego-nie-dziala-internet,nId,4905298#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

 

 

 

 

 

Zadaj pytanie on-line
biuro@internetnajtaniej.pl