• NEWS!

    SKY-NET to najlepszy internet radiowy w najlepszej cenie.Teraz instalacja internetu radiowego 0zł

  • UWAGA

    Szybkość naszego Internetu światłowodowego to nawet 600 Mb/s

  • PROMOCJA

    Promocja sąsiedzka. Miesiąc internetu za 1zł. Polecamy

  • AWARIA

    Awarie zgłaszamy pod adresem: biuro@internetnajtaniej.pl lub telefonicznie: (17) 2218 877, 503 060 640.

  • PLANOWANE PRACE

    Prace modernizacyjne. Przyspieszamy działanie naszej sieci.

 

ŚWIATŁOWÓD 150

Profesjonalna instalacja montaż aktywacja


Klient gratis otrzymuje wielofunkcyjny punkt dostępu zwany popularnie Routerem.

Umożliwaia podpięcie nieograniczonej ilości urządzeń po wifi w paśmie 2,4 GHz oraz 5GHz telefonu stacjonarnego, cyfrowej telewizji internetowej dysku lub poprostu komputera stacjonarnego konsoli do gier czy dekodera telewizji naziemnej lub satelitarnej.

Wykonanie instalacji GRATIS!!!

 

Router jest udostępniany GRATIS

na czas trwania umowy.

Za router pobieramy kaucje w wysokości 200zł

Kaucja swracana jest po zakończeniu umowy


PAKIET ŚWIATŁOWÓD 150 JEST:

Idealny do intensywnego kożystania z internetu. Przeglądania stron internetowych odbierania poczty. Swobodne kożystanie z portali społecznościowych.

Bez limitów i ograniczeń.

Najtaniej na rynku

UWAGA PROMOCJA!

Szybkość pobierania/wysyłania

Download
predkość pobierania
* 150 Mb/s
Upload
prędkość wysyłania
* 50 Mb/s

Bez limitów

pobierania i wysyłania

 

Umowa 24 mc - Aktywacja1zł

 

Cena abonamentu

25 zł/mc
 
TO JUŻ NIE JEST
PROMOCJA
TO NASZA STAŁA OFERTA

Szybki serwis


Internet nie działa wykonaj trzy kroki by znów wszystko śmigało :) 

Jeśli w prawym dolnym rogu ekrany pojawi się ikonka, a wraz z nią komunikat „brak dostępu do sieci” (po najechaniu kursorem) – mamy problem z dostępem do Internetu. Klikając w nią często pojawia się opcja „Diagnostyka sieci”, która często rozwiązuje problem. Jakie są najczęstsze przyczyny problemu? Awaria wina sprzętu, na którym serfujemy po sieci, routera, który rozsyła sygnał albo problem techniczny operatora. Kliknięcie w tę opcję pozwala często naprawić usterkę samodzielnie, np. poprzez ponowne połączenie się z Internetem albo zresetowanie karty sieciowej znajdującej się w urządzeniu. Czasami błąd znika po zrestartowaniu komputera. Choć wydaje się to proste, nie zawsze jest to wykonywane, ponieważ wtedy przywracane są poprzednie ustawienia sprzętu.


Co zrobić po restarcie?

Jeśli po restarcie systemu Internetu nie ma nadal, warto sprawdzić, czy sieć dostępna jest na innych urządzeniach, takich jak smartfon czy drugi komputer. Jeśli tak, oznacza to, że wina leży w działaniu konkretnego sprzętu. Można jeszcze raz przeprowadzić diagnostykę sieci. Jeżeli się nie powiedzie, warto oddać sprzęt w ręce fachowca, który usunie błąd. Jeśli Internet nie działa na innych urządzeniach, wina może leżeć po stronie routera. Sprawdź, czy diody na nim są włączone. Nie muszą świecić się wszystkie, mogą one mieć różne oznaczenie i podpisy. Najważniejsze, aby włączone było zasilanie, sieć oraz przesyłanie danych. Jeśli router działa, czasami wystarczy go zresetować, np. poprzez odłączenie od niego zasilania, odczekaniu minuty, a następnie ponownego włączenia.

Problem routera

Jeśli ponowne uruchomienie nie przyniosło rezultatu, należy sprawdzić, czy routera nie wypięły się kable. Odwróć urządzenie i zobacz te znajdujące się z tyłu. Kabel od Internetu jest charakterystyczny, bowiem posiada przezroczystą plastikową obudowę z wypustką, którą po wciśnięciu łatwiej jest wyciągnąć z portu. Postaraj się docisnąć kabel i sprawdzić, czy Internet działa. Jeśli nie, przełóż go do innego wejścia. Portów w urządzeniu może być kilka. Te od sieci zazwyczaj są oznaczone kolorem szarym albo mają taką samą barwę jak obudowa urządzenia.


Ostatnia deska ratunku
Ostatnią rzeczą, którą można zrobić w wypadku braku Internetu, to podłączenie komputera bezpośrednio do kabla internetowego. Jeśli sieć działa to znak, że mamy do czynienia z awarią routerem. Rozwiązaniem może być naprawa albo wymiana sprzętu na nowy. Jeśli po podłączeniu kabla Internetu dalej nie ma, oznacza to problem ze strony dostawcy. Należy wtedy skonsultować się z operatorem, który powinien szybko rozwiązać awarię.

ZGŁOS AWARIĘ DO NASZEGO

BIURA OBSŁUGI TECHNICZNEJ

tel. 503 06 06 40

tel. 17 2218 877

lub meilowo na

serwis@internetnajtaniej.pl


 

Zadaj pytanie on-line
biuro@internetnajtaniej.pl